پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

تحویل زباله خشک با اپلیکیشن شهر من در مشهد

  • کد خبر: ۲۸۶۹۵
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
تحویل زباله خشک با اپلیکیشن شهر من در مشهد
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: با مصوبه شورای شهر، تحویل زباله خشک شهروندان از طریق اپلیکیشن شهر من برای تمام شهر اجرا می‌شود.
لاله سادات کوثری/شهرآرانیوز- ابوالفضل کریمیان با اعلام این خبر افزود: این طرح به‌صورت پایلوت به‌مدت ۸ ماه در ۲ ناحیه از شهرداری منطقه ۹ مشهد اجرا شد و نتیجه مثبتی به همراه داشت.

وی ادامه داد: شهروندان مشهدی روزانه ۲۳۰ تن زباله تولید می‌کنند که ۱۱ درصد این رقم مربوط به زباله خشک است و چند سالی است این درصد روی عدد ۱۱ ثابت شده است.

وی ادامه داد: طرح تحویل زباله خشک به‌صورت الکترونیکی و پرداخت ارزش‌افزوده آن به شهروند، عاملی تشویقی برای توسعه این طرح در کل شهر معرفی می‌شود.

کریمیان اضافه کرد: میزان مشارکت شهروندان در طرح‌های قبلی میانگینی حدود ۳ تا ۴ کیلوگرم زباله خشک بوده و این در حالی است که این رقم در طرح جدید به ۹ کیلوگرم افزایش یافته است.

وی گفت: شهروندان در این طرح در قبال تحویل زباله خشک خود می‌توانند کارت شارژ بخرند یا اپلیکیشن شهروندی خود را شارژ کنند و الیت بپردازند یا به‌صورت نقدی برداشت کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->